loading...
هواداران
elham بازدید : 9 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

رئال مادرید سی اف / ریکاردو کاکا ستاره ستاره برزیلی رئال مادرید روز های بهتری را در مادرید سپری میکند . او که از زمان پیوستنش به رئال مادرید دچار مصدومیت های سخت و نیمکت نشینی شده بود ، حالا مدتی است مورد اعتماد مورینیو قرار گرفته است .

کاکا به خبرنگاران برزیلی گفت:” من فکر میکنم همه چیز برای من دارد بهتر می شود . من دفعات بیشتری برای رئال مادرید به میدان میروم .”

” تشویق و قدردانی هواداران به من انگیزه زیادی میدهد . الان هم امیدوارم بتوانم بیشتر به تیم ملی برزیل کمک کنم .”

با برگشتن اسکولاری به برزیل شانس دوباره کاکا رو کرده است . او در این مورد گفت:” من از زمان برگشتن “فیل بزرگ” فقط یک بار او را دیده ام . با اینحال برای کار کردن با او مشتاق هستم . نمیدانم چه اتفاقی میفتد اما امیدوارم در جام جهانی 2014 بازی کنم .”

elham بازدید : 10 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

رئال مادرید سی اف / خوان ماتا هافبک اسپانیایی باشگاه چلسی به شایعات برگشت مورینیو به این تیم واکنش نشان داد .

ماتا به Movistar گفت:” چلسی خاطرات خوبی با مورینیو دارد . با او همه چیز اینجا عالی بود . او تیم را به قهرمانی رساند و خاطرات زیادی در ذهن هواداران دارد .”

” اما امروز مورینیو مربی رئال مادرید است و بنیتز مربی ما است . باید رو همین موضوع تمرکز کنیم . با اینکه مورینیو از بهترین مربیان جهان است اما نمیدانیم در آینده چه اتفاقاتی ممکن است پیش آید. فعلا با کارکردن با بنیتز لذت میبریم .”

 

elham بازدید : 4 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (1)

رئال مادرید سی اف / رئال مادرید با 15 بازیکن که این فصل پاس گل داده اند ؛ بیشترین تعداد پاس گل دهنده را بین همه تیم های لالیگا دارا است .

پس از رئال مادرید ، والنسیا و بارسلونا با 14 بازیکن در رده های بعدی هستند .

مسوت اوزیل با 9 پاس گل در تیم اول است و بنزما و رونالدو به ترتیب با 6 و 5 پاس گل بیشترین کمک را برای گلزنی تیم داشته اند .


elham بازدید : 9 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

چهارشنبه ژوزه مورینیو در مصاحبه با تلویزیون گفت رای های فیفا غیر شفاف و بی نظم بوده اند

گوران پاندف مهاجم فعلی ناپولی که سابقه همکاری با مورینیو در اینتر میلان را داراست حرف های او را تایید کرد و گفت:” من به مورینیو رای دادم اما نمیدانم چه اتفاقی افتاد که در لیست اعلام شده رای من به دل بوسکه نوشته شده بود .”

” من با مورینیو در تماس هستم و او گفتم به بهش رای دادم اما نمیتوانم چطور فیفا رای ها رو شمارش کرده که رای من به نام دل بوسکه اعلام شده .”

” مطمئنا اتفاقات عجیب غریبی در فیفا رخ میدهد !”

طبق اعلام فیفا ، دل بوسکه با 34.51 درصد آرا اول شد و مورینیو و گواردیولا به ترتیب با 20.49 و 12.91 درصد دوم و سوم شدند .

elham بازدید : 9 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (2)

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید ، کاکا را به کمتر از 25 میلیون یورو نمی فروشد . این موضع رسمی سران باشگاه است . مسئولان رئال مادرید حاضر نیستند که بودجه تیمشان برای فصل 13-12 را تخریب کنند ، حتر اگر باشگاه ناچار شود که دستمزد هنگفت سالانه نه میلیون یورو را بپردازد . قیمت کاکا 67 میلیون یورو برای رئال آب خورد اما باشگاه برای فروشش حداقل نیمی از پولش را می خواهد .
بازیکن برزیلی سه سال در سانتیاگو برنابئو بود و نسبت به سال 2007 که توپ طلا را برده بود ، کاملا بازیکن بی ارزشی شده است . حتی پی اس جی هم او را نمی خواهد اما رئال مادرید به تمامی مشتریانش اعلام کرده که این بازیکن که از تعطیلات 59 روزه لذت می برد ، "رایگان " نخواهد بود .
بهترین پیشنهاد از سوی چین است . گوانگژو حاضر است که برایش سالانه 18 میلیون یورو دستمزد بدهد . پیشنهادی که با درخواست های میلان (که او را قرضی و رایگان می خواهد) ، ردبولز نیویورک و سائوپائولو فاصله زیادی دارد .
کاکا در حالی باید وارد چهارمین فصلش در رئال شود  که تا کنون فقط در 39 درصد دقایق ممکن حضور داشته است . به هر صورت باشگاه حاضر نیست که این بازیکن پر نام و نشان را به سادگی از دست دهد چرا که او از نظر اقتصادی بازیکن جذابی است .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا میشود؟
    قهرمان لیگ برتر کدام تیم است؟؟؟
    ثبت نام کاپ هواداران




    کاپ فوتسال هواداران برای دومین بار در اصفهان برگزار میشود و در دو بخش آقایان و خانم ها هواداران تیم های استقلال پرسپولیس تراکتور و سپاهان به مصاف هم خواهند رفت شرایط بازیکنان: هر کدام از تیم های مذکور 4 تیم 2 تیم در بخش آقایان و 2تیم در بخش بانوان خواهند داشت و هر تیم 8 نفر بازیکن بازیکنان باید کم تر از 25 سال سن داشته باشند زمان: مرداد ماه 1392 مکان: اصفهان ورودی هر تیم فصل پیش 80 هزار تومان یا به عبارتی هر نفر 10 هزار تومان بود جایزه به تیم اول و تیم اخلاق تعلق میگیرد جهت ثبت نام عضو سایت شده و به کاربر  madrid اطلاع دهید

    چت روم سایت هواداران

    چت روم سایت هواداران


    محل تبلیغات شما



    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 2,982
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدشو

    حدیث

    جدول لیگ برتر

    جدول لیگ برتر

    تقویم شمسی

    مترجم سایت

    دیکشنری

    ابزار و قالب وبلاگسیلور سونکد جملات آبراهام لینكلن برای وبلاگ